صفحه اصلی > درسی : پادکست‌های درسی و کنکوری

پادکست‌های درسی و کنکوری

پادکست‌های درسی و کنکوری

دانش آموزی، دوره ای پر از چالش و فرصت برای یادگیری و رشد است. در این مسیر، دسترسی به منابع آموزشی و مشاوره ای مناسب، نقشی کلیدی در موفقیت ایفا می کند. گروه آموزشی ماز با ارائه پادکست های درسی و کنکوری رایگان در دروس مختلف، همراهی قابل اعتماد برای دانش ‌آموزان در این مسیر پرفراز و نشیب خواهد بود.

پادکست های انگیزشی و مشاوره ای تاثیر بسیار زیاد و قابل توجهی در بهتر شدن حال داوطلبان کنکوری و موفقیت آن ها در این ماراتن نفس گیر دارد، زیرا گوش دادن به این پادکست ها باعث یاری کردن افراد برای طی کردن ادامه مسیر و انگیزه گرفتن برای درس خواندن می شود.

با توجه به اینکه گوش دادن به اپیزودهای پادکست های درسی و کنکوری به خصوص برای داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است، قصد داریم در مقاله پیش رو به توضیحات جامعی در خصوص انواع این پادکست ها در اپلیکیشن دیجی ماز، مزایا و همچنین نحوه دسترسی به این پادکست ها بپردازیم.

انواع پادکست های درسی و کنکوری

انواع پادکست های درسی و کنکوری که در اپلیکیشن دیجی ماز برای داوطلبان کنکوری ارائه شده اند، شامل مجموعه ای غنی از پادکست های مشاوره ای و تحصیلی برای هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی، تجربی و انسانی با هدف بهبود عملکرد دانش آموزان در مسیر کنکور می باشد.

این پادکست ها باعث افزایش تقویت یادگیری، درک عمیق مفاهیم درسی و همچنین ارائه مطالب به زبانی ساده و قابل فهم به دانش آموزان خواهد شد که در این بخش از مقاله به صورت کامل این فایل های صوتی که به صورت رایگان در اپلیکیشن دیجی ماز قرار گرفته است، معرفی شده اند.

پادکست های درسی

گوش کردن به پادکست های درسی باعث می شود از زمان های تلف شده خود در جهت پیشرفت استفاده نمایید. مثلا زمان هایی که از نگاه کردن به کتاب های درسی خسته شده باشید یا چشم شما خسته باشد، انرژی کتاب خواندن نداشته باشید، در مسیر رفت و آمد به مدرسه باشید و… زمان مناسبی است برای اینکه به فایل های صوتی مبحث های درسی که شامل محتوای اصلی هر درس به همراه نکات تستی آن می باشد، گوش دهید.

ایده این پادکست ها این است که ساختار اصلی کتاب و یا به عبارت دیگر مغز و محتوای اصلی کتاب در این بخش برای داوطلبان کنکوری بیان شود تا هم یادگیری مطالب برای آن ها خیلی ساده تر باشد و هم اینکه بتوانند در اوقاتی که به هر دلیلی شرایط مطالعه کردن برایشان امکان پذیر نیست؛ از این پادکست ها استفاده نمایند.

پادکست های مشاوره ای سالانه

گوش کردن به پادکست های مشاوره ای سالانه در اپلیکیشن دیجی ماز باعث موفقیت شما در کنکور و کسب نتایج بهتر و مطلوب تر خواهد شد. این نوع پادکست ها را تمامی دانش آموزان رشته های تجربی، انسانی و ریاضی استفاده نمایند و شامل پادکست هایی از جمله: چند تا منبع بخونیم؟ روش برخورد با سوالات نادرست آزمون ها، از الان شروع کنم، می رسم؟ سوالاتی که در آزمون پاسخ نمی دهیم و… می باشد.

پادکست های مشاوره ای مارکوپولو

پادکست های مشاوره ای مارکوپولو تنها برای آن دسته از دانش آموزانی فعال می شود که اقدام به خرید کتاب های مارکوپولو کرده اند. بسته های مارکوپولو شامل یازده مرحله کنکور داخل و خارج از سال 98 تا 1402 است که برای رشته های ریاضی، تجربی و انسانی طراحی شده اند.

این پادکست ها شامل 24 فایل صوتی مشاوره ای و انگیزشی برای هر سه رشته می باشند که از جمله آن ها می توان به: تاثیر معدل در کنکور، اهمیت مطالعه متن کتاب درسی در ایام جمع بندی، حل کنکور سال های گذشته چه فایده ای دارد، برخورد با سوالات سخت آزمون ها، هفت روز تا کنکور، تحلیل آزمون های جامع، عوامل موثر در خروجی کنکور، برای جمع بندی از چه منابعی استفاده کنیم، تخمین رتبه و… اشاره داشت.

همچنین پادکست های درسی و مشاوره ای کتاب مارکوپولو شامل 14 فایل صوتی می باشد که به نکات دروس تخصصی با اساتید متخصص هر رشته پرداخته شده است.

نحوه دسترسی به پادکست های درسی و کنکوری

دسترسی به پادکست های درسی و کنکوری گروه آموزشی ماز، از طریق اپلیکیشن یا سایت دیجی ماز به نشانی اینترنتی www.digimaze.org  امکان پذیر می باشد. با ورود به صفحه اصلی این سایت تمامی این پادکست ها به صورت رایگان در بخش «کتاب های صوتی» برای تمامی افراد قابل دانلود می باشند.

همچنین به منظور دسترسی راحت تر دانش آموزان برای گوش دادن به پادکست های درسی، کنکوری، انگیزشی و مشاوره ای دیجی ماز، در ادامه لینک دسترسی به این پادکست ها قرار داده شده است.

مزایای پادکست های درسی و کنکوری

پادکست ‌‌های انگیزشی و مشاوره ای از بهترین منابعی هستند که می توانند باعث بالا رفتن اعتماد به نفس داوطلبان کنکور سراسری شوند و به آن ها انگیزه بدهند که این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند. با توجه به اهمیت این امر برای این دسته از داوطلبان کنکوری، در این بخش از مقاله به مهم ترین مزایای پادکست های درسی و کنکوری برای دانش آموزان اشاره شده است.

  • دسترسی آسان و دائمی به منابع آموزشی
  • امکان گوش دادن به پادکست ها در هر زمان و مکانی
  • مناسب برای استفاده در مسیر مدرسه، منزل و یا حتی هنگام تفریح
  • افزایش انگیزه و رغبت برای یادگیری
  • استفاده از روش های نوین آموزشی و محتوای جذاب
  • افزایش کارایی و تمرکز
  • آموزش رایگان
  • تامین انرژی

گوش دادن به پادکست های درسی و کنکوری دیجی ماز را به تمامی دانش ‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی به خصوص مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم، دانش آموزانی که به دنبال منابع آموزشی تکمیلی و مفید هستند و همچنین دانش آموزانی که نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه های تحصیلی دارند، پیشنهاد می کنیم.

پست های مرتبط

تغییرات شیمی کنکور 1403

با شروع سال تحصیلی جدید، تغییراتی بر روی کتاب‌ های درسی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم اعمال می ‌شود…

۳ آبان ۱۴۰۲

تغییرات فیزیک کنکور 1403

تغیرات کتاب های درسی کنکور سراسری 1403 برای داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون اهمیت دارد و باعث بالا بردن…

۳ آبان ۱۴۰۲

تغییرات ریاضی کنکور 1403

شروع سال تحصیلی جدید همواره با تغییراتی در کتاب های درسی همراه بوده است که این تغییرات می تواند شامل…

۳ آبان ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید