صفحه اصلی > درسی : تغییرات ریاضی کنکور 1403

تغییرات ریاضی کنکور 1403

تغییرات ریاضی کنکور 1403

شروع سال تحصیلی جدید همواره با تغییراتی در کتاب های درسی همراه بوده است که این تغییرات می تواند شامل اضافه شدن قسمت هایی به کتاب ها، حذف و یا تغییرات قسمت هایی از آن باشد، که اطلاع از این تغییرات با داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری سال 1403 را دارند بسیار مهم می ‌باشد. بنابراین برای اطلاع از تغییرات اعمال شده در کتاب های درسی می بایست منتظر شروع سال تحصیلی و انتشارهای کتاب های جدید بود.

توجه به این نکته که سوالات کنکور سراسری 1403 با استفاده از کتب جدید و به روز شده طراحی می شوند برای متقاضیان شرکت در کنکور بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که بدون اطلاع از این تغییرات دواطلبان ممکن است که از عهده پاسخگویی به برخی از سوالات برنیامده و این باعث ایجاد مشکل در کنکور برای این متقاضیان گردد.

بنابر آنچه توضیح داده شد می توان به اهمیت اطلاع داشتن از تغییرات اعمال شده در کتاب های درسی برای متقاضیان کنکور 1403 و به خصوص درس ریاضی برای این متقاضیان پی برد. در ادامه این مقاله تلاش شده است تا تغییرات اعمال شده در دروس ریاضی برای متقاضیان کنکور 1403 به صورت کامل توضیح داده شود تا این دسته از متقاضیانی که قصد اطلاع از تغییرات را دارند با مطالعه این مقاله به درستی متوجه تغییرات دروس ریاضی بشوند.

تغییرات ریاضی برای کنکور 1403:

داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری 1403 در سال تحصیلی جدید به دنبال تغییرات اعمال شده بر روی دروس ریاضی هستند تا بتوانند با مطالعه دقیق آن مطالب موفق به کسب رتبه قابل قبولی در آزمون شوند. با توجه به اینکه درس ریاضی از دروس تخصصی و مهم کنکور سراسری محسوب می شود، برای این دسته از داوطلبان ممکن است سؤالاتی از قبیل تغییرات ریاضی برای کنکور 1403 چه چیزهایی بوده و کدام بخش از آن تغییر کرده است، پیش می آید.

در پاسخ این سؤال می توان گفت که در کتاب ریاضی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم تغییراتی اعمال نشده و این امر نشان دهنده پایداری و ثبات این دروس است که تغییراتی نداشته، بنابراین داوطلبان می توانند بدون هیچ نگرانی برای تغییرات به مطالعه این دروس بپردازند و بهترین نتیجه را در کنکور سراسری 1403 کسب نمایند.

همچنین به دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری دارند، پیشنهاد می شود از نرم افزار تخمین رتبه کنکور 1403  استفاده نمایند تا با آن حدود رتبه خود را در سطح کشور و همچنین در منطقه های ۱، ۲، ۳ و ایثارگری به دست آورده و برنامه ریزی بهتری برای قبولی در کنکور داشته باشند.

برچسب ها :
پست های مرتبط

پادکست‌های درسی و کنکوری

دانش آموزی، دوره ای پر از چالش و فرصت برای یادگیری و رشد است. در این مسیر، دسترسی به منابع…

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

تغییرات شیمی کنکور 1403

با شروع سال تحصیلی جدید، تغییراتی بر روی کتاب‌ های درسی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم اعمال می ‌شود…

۳ آبان ۱۴۰۲

تغییرات فیزیک کنکور 1403

تغیرات کتاب های درسی کنکور سراسری 1403 برای داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون اهمیت دارد و باعث بالا بردن…

۳ آبان ۱۴۰۲

دیدگاه کاربران (12 دیدگاه)

  1. من دوازدهمیم و واقعا نیاز دارم به تاپ کان زیست دوازدهم تو رو خدا زود بدینش بیروووون

    1. ادمین دیجی ماز :

      سلام دوست خوبم تاپ گان زیست یازدهم و دوازدهم در دست تالیف هست و به زودی منتشر میشه

    1. ادمین دیجی ماز :

      سلام دوست عزیزم به زودی منتشر میشه حتما منتظر اطلاع رسانی از سایتو کانال تلگرام و اینستاگراممون باشین

    1. ادمین دیجی ماز :

      سلام دوست خوبم خیلی ممنون از پیشنهادت حتما مطالب مشاوره ای روی بلاگ قرار میگیره .

    1. ادمین دیجی ماز :

      سلام محمد عزیز خیلی ممنون از نظرت حتما مطالب مربوط به رشته ی انسانی رو هم میتونید توی بلاگمون دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید